ETNA TFI8018RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA TFI8018RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pawel_1983 25-07-2015
Geschreven voor: ETNA TFI8018RVS

wat een waardeloze ding is deze vaatwasser koop dat ding nooit maak slecht schoon slecht droog bovenste rek is al los en valt uit elkaar

Plafundum 19-12-2012
Geschreven voor: ETNA TFI8018RVS

Ik kan mijn oude review niet updaten. Dan maar een nieuwe. Na 2 jaar kan ik het volgende melden: Koop dit ding niet. Frustrerend. Maakt veel herrie, onhandige indeling ... en na 1 jaar zit er de hele tijd een soort aanslag op de vaat, vooral als het een beetje aan de rand zit. Alles geprobeerd: zout, glansspoelmiddel. Enige dat helpt is om ongeveer iedere 4e wasbeurt op 'intensief' te draaien. Ja, daar kocht ik hem nu net niet voor.

Ik mis mijn oude Bosch uit 2002, die nu vrolijk bij de buurvrouw staat te draaien.

Elger 12-06-2012
Geschreven voor: ETNA TFI8017RVS

Deze vaatwasser nu 5 jaar in bezit. Vorig jaar de sproeiarm boven stuk, nu weer de pomp. Duurzaamheid onder de maat dus.

Verder aardig wasresultaat en redelijk goed in te delen.

Al met al gematigd enthousiast, zeker nu deze na 5 jaar toe is aan vervanging.

CPA34 21-05-2012
Geschreven voor: ETNA TFI8018RVS

Deze machine gekocht na een tweede defect aan een circulatiepomp van onze bauknecht vaatwasser binnen 6 jaar tijd.
De machine wast goed maar droogt slecht ( met name kunsstof).
De indeling is zoals al aangegeven waardeloos. De manden/rekken zijn dermate dat er geen glas fatsoenlijk kan blijven staan en zijn 1/3e kleiner dan onze vorige machine...
Wij gaan hem omruilen.

Plafundum 19-07-2011

---------- update review, 19-07-2011 ----------
De mensen van de Etna zijn (na wat zeuren van mij) toch langs geweest en we zijn vriendelijk en goed geholpen. De brom van het verwarmen is normaal. Misschien bij ons luider omdat de plint nog niet in de keuken zit. Zou kunnen, maar ben er niet gerust op. Tevens zou de vaatwasser te heet worden omdat hij te strak gemonteerd is en zijn warmte niet kwijt kan. Dus is hij 5 mm naar voren gezet. Vaag, maar we gaan het zien.

Wegens de nu goede service ben ik niet meer zo ontevreden maar aanraden doe ik de vaatwasser nog niet.

---------- 1e review, 16-07-2011 ----------
Na 2 dagen was het apparaat al kapot, gaf een error-code en een vreemde brom. De firma Etna wilde pas iemand sturen na 4 weken, op een gloednieuw apparaat dat na 2 dagen al niet goed meer werkte!

Verdere ervaringen zijn ook niet positief;
De bovenla is erg onpraktisch ingericht, je kan er weinig kopjes en glazen in kwijt.
De beide lades zijn erg gammel: Schuiven moeilijk in en uit de vaatwasser en voelen niet stevig.
Het wasresultaat is erg matig: In het midden van het apparaat wordt de vaat wel schoon maar aan de buitenkant niet.

Positief is dat het apparaat wel vrij stil is.

Ik heb mijn leverancier gemeld dat ik het niet accepteer, ik beroep mij op niet goed geld terug.

Een echte afrader!

Poelenco 04-10-2010
Geschreven voor: ETNA TFI8018RVS

Wij hebben deze vaatwasser bij onze nieuwe keuken gekocht. Hij wast goed schoon en het geluid is echt minimaal. Alleen valt de indeling erg tegen, ook zijn de manden erg klein (vooral in vergelijking met onze vorige van Whirlpool). Dus dit is wel een aandachtspuntje!

denisek 11-05-2010
Geschreven voor: ETNA TFI8017RVS

Inmiddels hebben we diverse programma's geprobeerd, zoals intensief en 3-1, maar het droogresultaat mag beter. Zeker geen A, maar eerder B. De borden zijn wel droog, de glazen blijven op de bodem condensvorming hebben. Is het beter om na afloop van het programma gelijk de deur te openen om te laten uitwasemen? De deur ligt inderdaad niet helemaal plat, waardoor het mandje al snel weer naar binnen rolt. Wel handig is het systeem om de mand naar boven en naar beneden te verplaatsen. Niet een miskoop maar helemaal super vinden we hem ook niet.
Qua duurzaamheid nog niet echt een idee, aangezien we het apparaat nog niet heel lang hebben.

afwasborstel 05-08-2008
Geschreven voor: ETNA TFI8017RVS

Deze vaatwasser hebben wij bij onze keuken geadviseerd gekregen van een keukenwinkel. Dat is nu bijna een jaar geleden. Achteraf bleek dat deze machine vooral goedkoop was en dat ze met Etna een goede deal hebben. De machine maakt veel herrie. De programma's duren erg lang.
De deur kon niet volledig open waardoor het ondermandje steeds de machine inglijdt bij het in en uitruimen. Er is diverse keren naar gekeken door Etna en de keukenzaak, maar die geven elkaar de schuld door foute scharnieren of juist verkeerde inbouw. Er is ook regelmatig storing waardoor er tijdens het programma wordt gestopt. Kom je in de keuken om de vaat uit te ruimen, is alles nog nat of zelfs nog vies. Na 3 reparaties is het nog steeds niet voor elkaar, mede omdat ze bij etna niet in staat waren het juiste storingsnummer aan de monteur te geven zodat die verkeerde spullen bij zich had. Er is zelfs een extra schade bijgekomen en daarvan worden wij beschuldigd door de keukenzaak. We zouden en nieuwe krijgen van ze, maar die heeft doodleuk zijn schriftelijke belofte ingetrokken omdat Etna daar niet aan mee wilde werken. We hebben dus nog steeds regelmatig vuile vaat, er is een schade veroorzaakt en er is geen garantie dat het gerepareerd kan worden.